Počet záznamov: 1
Neuromarketing ako moderná cesta k pochopeniu spotrebiteľského správania
SYS 0120143 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803084709.9 100 $a 20101022d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Neuromarketing ako moderná cesta k pochopeniu spotrebiteľského správania $d Neuromarketing - a modern way to understanding consumer behaviour $f Katarína Dražová, Mária Vasiľová 330 $a Neuroveda, neurozobrazenie, neuromarketing a proces rozhodovania. Aplikácia neuromarketingu v marketingovom manažmente. Tradičný model nákupného správania. Model nákupného správania s využitím neuromarketingu. Neuromarketing a jeho význam pre budúci výskum. Etické dilemy s aplikáciou neurovedeckých metód v marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119228 $1 010 $a 978-80-225-3037-8 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi $e vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave $f kolektív autorov $g zostavil Peter Drábik $v S. 176-183 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 235 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006925 $a veda 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0028578 $a Dražová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0028704 $a Vasiľová $b Mária $f 1985- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101022 $g AACR2
Počet záznamov: 1