Počet záznamov: 1  

Multilaterálna marketingová komunikácia v projektoch

  1. SYS0120203
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20160323120921.4
    100
      
    $a 20101022d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Multilaterálna marketingová komunikácia v projektoch $f Peter Filo
    215
      
    $c Obr., tab.
    320
      
    $a Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    330
      
    $a Projekty ako efektívny spôsob na dosahovanie zmeny, ktoré si vyžadujú nové prístupy z pohľadu manažmentu ako aj aplikáciu marketingových postupov a stratégií. Komunikácia s dotknutými (zainteresovanými) osobami. Multilaterálne komunikčné stratégie na podporu projektových manažérov pre úspešnú realizáciu projektov. Lobing - osobitný druh komunikácie v projektoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0119228 $1 010 $a 978-80-225-3037-8 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi $e vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave $f kolektív autorov $g zostavil Peter Drábik $v S. 217-225 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 235 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005128 $a projekty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005762 $a lobizmus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006352 $a štúdie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002565 $a investori
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066934 $a Filo $b Peter $f 1958- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101022 $g AACR2