Počet záznamov: 1  

Agresívne marketingové praktiky a kampane

  1. SYS0120242
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819081231.2
    100
      
    $a 20101022a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Agresívne marketingové praktiky a kampane $f Dáša Zaujecová
    330
      
    $a Prudký rozvoj internetu a telekomunikačných technológií prináša pre firmy nové možnosti ako osloviť svojich potenciálnych zákazníkov. Právny rámec ochrany spotrebiteľa. Harmonizácia ochrany spotrebiteľa na vnútornom trhu Európskej únie. Čierna listina nekalých obchodných praktík.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0120130 $1 010 $a 978-80-8105-183-8 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z konferencie doktorandov : 11. marca 2010 v Trnave $f Malgorzata Luszczak $v S. 573-579 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    541
    1-
    $a Aggressive marketing practices and campaigns
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001024 $a agresia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002944 $a kódexy etické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003904 $a ochrana spotrebiteľa
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0025668 $a Zaujecová $b Dáša $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101022 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.