Počet záznamov: 1
Agresívne marketingové praktiky a kampane
SYS 0120242 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819081231.2 100 $a 20101022a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Agresívne marketingové praktiky a kampane $f Dáša Zaujecová 330 $a Prudký rozvoj internetu a telekomunikačných technológií prináša pre firmy nové možnosti ako osloviť svojich potenciálnych zákazníkov. Právny rámec ochrany spotrebiteľa. Harmonizácia ochrany spotrebiteľa na vnútornom trhu Európskej únie. Čierna listina nekalých obchodných praktík. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0120130 $1 010 $a 978-80-8105-183-8 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z konferencie doktorandov : 11. marca 2010 v Trnave $f Malgorzata Luszczak $v S. 573-579 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 541 1-
$a Aggressive marketing practices and campaigns 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001024 $a agresia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002944 $a kódexy etické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003904 $a ochrana spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0025668 $a Zaujecová $b Dáša $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101022 $g AACR2
Počet záznamov: 1