Počet záznamov: 1
Aplikácia experimentov v marketingu
SYS 0120261 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220620115910.9 100 $a 20101022a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Aplikácia experimentov v marketingu $f Tomáš Bačo, Jozef Gajdoš 301 $a VEGA 1/0493/08 330 $a Problematika využitia experimentov v oblasti marketingu. Všeobecný význam, klasifikácia a základné zásady a výhody ich uskutočňovania. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0108862 $1 010 $a 978-80-225-2876-4 $1 200 1 $a Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente $b elektronický zdroj $e zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej $f v redakcii Vandy Lieskovskej $v S. 37-51 [1,68 AH] $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002067 $a experimenty 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*0005841 $a metóda ABC 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0013512 $a Bačo $b Tomáš $f 1981- $p EUBPHFKMR $9 50 $r 0,84 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0020804 $a Gajdoš $b Jozef $f 1962- $p EUBPHFKMR $9 50 $r 0,84 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101022 $g AACR2
Počet záznamov: 1