Počet záznamov: 1  

Aplikácia experimentov v marketingu

  1. SYS0120261
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220620115910.9
    100
      
    $a 20101022a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aplikácia experimentov v marketingu $f Tomáš Bačo, Jozef Gajdoš
    301
      
    $a VEGA 1/0493/08
    330
      
    $a Problematika využitia experimentov v oblasti marketingu. Všeobecný význam, klasifikácia a základné zásady a výhody ich uskutočňovania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0108862 $1 010 $a 978-80-225-2876-4 $1 200 1 $a Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente $b elektronický zdroj $e zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej $f v redakcii Vandy Lieskovskej $v S. 37-51 [1,68 AH] $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002067 $a experimenty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005841 $a metóda ABC
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013512 $a Bačo $b Tomáš $f 1981- $p EUBPHFKMR $9 50 $r 0,84 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020804 $a Gajdoš $b Jozef $f 1962- $p EUBPHFKMR $9 50 $r 0,84 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101022 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.