Počet záznamov: 1
Vybrané prvky kooperačného marketingu a ich aplikácia vo výrobných družstvách v Slovenskej republike
SYS 0120375 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240521122208.3 100 $a 20101022d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vybrané prvky kooperačného marketingu a ich aplikácia vo výrobných družstvách v Slovenskej republike $d Selected elements of co-marketing and their application in the producer co-operatives in the Slovak Republic $f Elena Šúbertová, Igor Petrikovič 301 $a VEGA 1/0330/08 330 $a Kooperačný marketing (co-marketing), ako proces prostredníctvom ktorého dve alebo viac organizácií vykonáva marketingové aktivity. Kooperácia v oblasti manažmentu značky, benchmarkingu a outsourcingu. Ciele a prínosy kooperačného marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0120073 $1 010 $a 978-80-225-3079-8 $1 200 1 $a Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie $e [zborník vedeckých prác] $f Štefan Majtán a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce Miroslav Tóth $v S. 224-233 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 251 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001911 $a družstvá výrobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002914 $a kooperácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004304 $a podnik spoločný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006267 $a špecializácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001249 $a benchmarking 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004077 $a outsourcing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002522 $a interdependencia 675 $a 339.94 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000206 $x Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020868 $a Šúbertová $b Elena $p EUBFPMKPO $9 50 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0036171 $a Petrikovič $b Igor $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101022 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1