Počet záznamov: 1
Od cenových vojen k vojnám imidža
SYS 0120554 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072346.0 100 $a 20101026a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Od cenových vojen k vojnám imidža $d From price wars to image wars $f Ivan Bzdúšek 330 $a Udržanie sa v konkurenčnom prostredí a ovplyvňovanie vonkajších vnemov zákazníka. Charakteristika imidža. Faktory ovplyňujúce imidž. Imidž maloobchodného podniku. Meranie imidža. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119968 $1 010 $a 978-80-225-3032-3 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $f zborník zostavil: Ladislav Bažó $v S. 72-77 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0002427 $a Bzdúšek $b Ivan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101026 $g AACR2
Počet záznamov: 1