Počet záznamov: 1
Diferenciácia ponuky na trhu
SYS 0120556 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072346.0 100 $a 20101026a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Diferenciácia ponuky na trhu $d Difference of the offer on the market $f Viera Čihovská 330 $a Účinná diferenciácia ponuky pomáha zvyšovať konkurenčnú výhodu spoločnosti na cieľovom trhu. Zákazník prijme takú ponuku, ktorá mu prinesie väčšiu pridanú hodnotu, než ponúka konkurencia. Zvýšiť túto hodnotu umožňuje vhodná diferenciácia produktu, služby, personálu a imidžu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119968 $1 010 $a 978-80-225-3032-3 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $f zborník zostavil: Ladislav Bažó $v S. 92-97 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004509 $a ponuka 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004150 $a personál 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 675 $a 339.132 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000180 $x Ponuka 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101026 $g AACR2
Počet záznamov: 1