Počet záznamov: 1
Segmentačné kritériá pre aktívny turizmus na Slovensku
SYS 0120581 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240326090004.4 100 $a 20101026a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Segmentačné kritériá pre aktívny turizmus na Slovensku $d Segmentation criterion for active tourism in Slovakia $f Peter Filo 301 $a VEGA 1/0251/08 330 $a Princíp tvorby regionálneho turistického produktu. Zložky produktu v cestovnom ruchu. Segmentácia turistického trhu podľa faktoru času. Obchodní partneri na trhu turistických produktov. Segmenty potenciálnych návštevníkov pre regionálny turizmus podľa faktoru času. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119968 $1 010 $a 978-80-225-3032-3 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $f zborník zostavil: Ladislav Bažó $v S. 167-172 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006659 $a turistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006689 $a ubytovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007348 $a zariadenia ubytovacie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005355 $a reštaurácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004125 $a partneri obchodní 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny 675 $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066934 $a Filo $b Peter $f 1958- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101026 $g AACR2
Počet záznamov: 1