Počet záznamov: 1
Faktory vzťahov so zákazníkmi v obchode
SYS 0120583 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240522075819.7 100 $a 20101026a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Faktory vzťahov so zákazníkmi v obchode $d <The> Factors of customer relations in business $f Zuzana Francová, Dagmar Klepochová 301 $a VEGA 1/0557/08 330 $a Východiská vzťahov v obchode. Tvorba vzťahov. Vzťahy so zákazníkmi. Vzťahy s konkurenciou. Vzťahy s verejnosťou. Normy správania s vplyvom na tvorbu vzťahov. Taktiky uplatňované pri tvorbe vzťahov. Hodnota a faktory pozitívneho vzťahu so zákazníkom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119968 $1 010 $a 978-80-225-3032-3 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $f zborník zostavil: Ladislav Bažó $v S. 173-178 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002017 $a estetika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001945 $a ekológia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101026 $g AACR2
Počet záznamov: 1