Počet záznamov: 1  

Nové prístupy v hodnotení rentability zákazníkov

  1. SYS0120608
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803084609.3
    100
      
    $a 20101026a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Nové prístupy v hodnotení rentability zákazníkov $d New approach in customer profitability assessment $f Dagmar Lesáková
    330
      
    $a Ziskovosť zákazníkov. Význam vplyvu akvizície a retencie zákazníkov na rentabilitu podniku. Životný cyklus zákazníka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0119968 $1 010 $a 978-80-225-3032-3 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $f zborník zostavil: Ladislav Bažó $v S. 372-377 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005325 $a rentabilita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007501 $a zisk
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101026 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.