Počet záznamov: 1  

Kultúrne vplyvy a spotrebiteľské správanie v priestore európskeho trhu

  1. SYS0120611
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803083310.8
    100
      
    $a 20101026a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kultúrne vplyvy a spotrebiteľské správanie v priestore európskeho trhu $d Cultural influences and consumer behavior in the European market area $f Miroslava Loydlová
    330
      
    $a Základná charakteristika kultúry. Vplyv kultúrnych faktorov na spotrebu. Európska agenda pre kultúru a jej programy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0119968 $1 010 $a 978-80-225-3032-3 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $f zborník zostavil: Ladislav Bažó $v S. 390-394 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005846 $a spoločnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006724 $a umenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    675
      
    $a 008 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000011 $x Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101026 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.