Počet záznamov: 1
Kultúrne vplyvy a spotrebiteľské správanie v priestore európskeho trhu
SYS 0120611 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803083310.8 100 $a 20101026a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Kultúrne vplyvy a spotrebiteľské správanie v priestore európskeho trhu $d Cultural influences and consumer behavior in the European market area $f Miroslava Loydlová 330 $a Základná charakteristika kultúry. Vplyv kultúrnych faktorov na spotrebu. Európska agenda pre kultúru a jej programy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119968 $1 010 $a 978-80-225-3032-3 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $f zborník zostavil: Ladislav Bažó $v S. 390-394 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005846 $a spoločnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006724 $a umenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 675 $a 008 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000011 $x Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia 700 -1
$3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101026 $g AACR2
Počet záznamov: 1