Počet záznamov: 1  

Reklamný trh v čase súčasnej finančno-hospodárskej krízy

  1. SYS0120622
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240411065957.9
    100
      
    $a 20101026a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Reklamný trh v čase súčasnej finančno-hospodárskej krízy $d Advertising market in the times of current finacial-economic crisis $f Barbora Brynkusová
    301
      
    $a VEGA 1/0803/10
    330
      
    $a Reklama a kríza. Svetové výdavky na reklamu (2008-2009). Prerozdelenie tradičných reklamných rozpočtov do online reklamy. Vyhliadky do blízkej budúcnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0119968 $1 010 $a 978-80-225-3032-3 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $f zborník zostavil: Ladislav Bažó $v S. 67-71 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007069 $a výdavky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006162 $a svet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034060 $a Brynkusová $b Barbora $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101026 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.