Počet záznamov: 1
Databázový marketing
SYS 0120643 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803083246.6 100 $a 20101027a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Databázový marketing $d Database marketing $f Lucia Michalková, Lucia Horňáková 330 $a Databázový marketing predstavuje použitie zákazníckych databáz na posilnenie marketingovej produktivity efektívnejším získavaním, udržiavaním a rozvojom zákazníkov. Databázový marketing veľmi úzko súvisí s priamym marketingom a CRM. Líšia sa však v určitých bodoch. Databázový marketing kladie dôraz na analýzu zákazníckych údajov, priamy marketing zdôrazňuje adresnosť a CRM vzťah so zákazníkmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119968 $1 010 $a 978-80-225-3032-3 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $f zborník zostavil: Ladislav Bažó $v S. 432-436 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001242 $a báza dát 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0014169 $a Michalková $b Lucia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0008460 $a Horňáková $b Lucia $f 1982- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101027 $g AACR2
Počet záznamov: 1