Počet záznamov: 1  

Voice of customer and methods in its identification

  1. SYS0120651
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20170810091539.9
    100
      
    $a 20101027a2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Voice of customer and methods in its identification $f Lenka Pčolinská
    215
      
    $c Obr.
    320
      
    $a Res. slov. Bibliogr. odkazy
    330
      
    $a Dôležitosť analýzy požiadaviek zákaznika, resp. požiadaviek iných subjektov a prezentácia metód využiteľných pri týchto analýzach. Jednotlivé metódy služiace k analýze "hlasu zakaznika" sú vo všeobecnosti využíivané najmä vo vyrobných koncernoch zameraných na zlepšovanie a vývoj produktov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0120543 $1 011 $a 1337-6020 $1 200 1 $a Acta oeconomica Cassoviensia $e scientific journal $v Roč. 3, č. 2 (2010), s. 57-66 $1 210 $a Košice $c PHF EU Košice $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004317 $a podnik výrobný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001077 $a analýza ekonomická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0016144 $a Pčolinská $b Lenka $f 1983- $p EUBPHFKMR $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101027 $g AACR2