Počet záznamov: 1
Udržateľný marketing ako nový prístup k marketingovému riadeniu
SYS 0120678 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072349.4 100 $a 20101027a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d alb 102 $a SK 200 1-
$a Udržateľný marketing ako nový prístup k marketingovému riadeniu $d Sustainable marketing as a new approach to marketing management $f Mária Vasiľová 330 $a Trhová orientácia, udržateľný marketing a makromarketing. Porovnanie trhovej orientácie, udržateľného marketingu a makromarketingu. Špecifiká a prínosy implementácie princípov udržateľného marketingu. Matica na určenie pozície firmy v rámci udržateľného marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119968 $1 010 $a 978-80-225-3032-3 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $f zborník zostavil: Ladislav Bažó $v S. 657-661 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001945 $a ekológia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0028704 $a Vasiľová $b Mária $f 1985- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101027 $g AACR2
Počet záznamov: 1