Počet záznamov: 1
Návrh veľkosti vzorky v marketingovom výskume
SYS 0120681 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072349.5 100 $a 20101027a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Návrh veľkosti vzorky v marketingovom výskume $d Sample size determination marketing research $f Lucia Vilčeková 330 $a V prípade, že je pri marketingovom výskume nutné použiť vzorku, výskumník z celkového súboru obsiahne iba časť populácie. Tieto dáta sa potom zovšeobecnia alebo sa im pripíše váha, aby ich bolo možné aplikovať na celý základný súbor. Pri výbere vzorky je nutné nájsť vyváženie medzi nasledujúcimi faktormi: čím je väčšia vzorka, tým sú presnejšie výsledky výskumu, avšak väčšia vzorka si vyžaduje viac finančných prostriedkov a viac času na realizáciu výskumu. Na presné určenie vzorky existujú rôzne matematicko-štatistické metódy, ktoré výskumníkovi pri rozhodovaní sa o jej veľkosti pomôžu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119968 $1 010 $a 978-80-225-3032-3 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $f zborník zostavil: Ladislav Bažó $v S. 668-670 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003315 $a metódy matematicko-štatistické 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0019300 $a Vilčeková $b Lucia $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101027 $g AACR2 830 $a externý zamestnanec, nevykazuje sa na MŠ
Počet záznamov: 1