Počet záznamov: 1
Postavenie konkurenčného spravodajstva vo firme
SYS 0120689 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072349.8 100 $a 20101027a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Postavenie konkurenčného spravodajstva vo firme $d <The> Role of the competitive intelligence in the company $f Štefan Žák, Mária Hasprová 330 $a Problematika konkurenčného spravodajstva, prostredníctvom ktorého firmy môžu získať konkurenčnú výhodu, ktorá sa stáva predpokladom prežitia na súčasnom turbulentnom trhu. Konkurenčné spravodajstvo ako systematický a etický proces zhromažďovania, analyzovania a riadenia externých informácií, ktoré môžu ovplyvniť zámery firmy, jej rozhodnutia a fungovanie. Proces zvyšovania konkurencieschopnosti dôkladnejším poznávaním konkurencie a konkurenčného prostredia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119968 $1 010 $a 978-80-225-3032-3 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $f zborník zostavil: Ladislav Bažó $v S. 688-692 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*0090884 $a competitive intelligence 675 $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $f 1970- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101027 $g AACR2
Počet záznamov: 1