Počet záznamov: 1  

Posilnenie postavenia a konkurencieschopnosti malých podnikov prostredníctvom špecifických marketingových nástrojov

  1. SYS0120915
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803084535.0
    100
      
    $a 20101029d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Posilnenie postavenia a konkurencieschopnosti malých podnikov prostredníctvom špecifických marketingových nástrojov $f Denisa Gajdová
    330
      
    $a Vývoj počtu živností na Slovensku. V slovenskej ekonomike je podiel malých firiem porovnateľný s ostatnými krajinami. Malý podnik by sa mal v snahe o posilnenie postavenia na trhu zamerať predovšetkým na zefektívnenie vlastnej produktivity, distribučnej politiky a efektívne využitie informačných technológií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0120893 $1 010 $a 978-80-225-3086-6 $1 200 1 $a Zmeny podnikateľských štruktúr a ich vplyv na výsledky malých a stredných podnikov, osobitne družstiev $e [zborník vedeckých prác] $f redakčné a zostavovateľské práce: Elena Šúbertová, Miroslav Tóth $v S. 37-45 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 157 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002914 $a kooperácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    675
      
    $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0023949 $a Gajdová $b Denisa $f 1977- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101029 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.