Počet záznamov: 1
Posilnenie postavenia a konkurencieschopnosti malých podnikov prostredníctvom špecifických marketingových nástrojov
SYS 0120915 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803084535.0 100 $a 20101029d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Posilnenie postavenia a konkurencieschopnosti malých podnikov prostredníctvom špecifických marketingových nástrojov $f Denisa Gajdová 330 $a Vývoj počtu živností na Slovensku. V slovenskej ekonomike je podiel malých firiem porovnateľný s ostatnými krajinami. Malý podnik by sa mal v snahe o posilnenie postavenia na trhu zamerať predovšetkým na zefektívnenie vlastnej produktivity, distribučnej politiky a efektívne využitie informačných technológií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0120893 $1 010 $a 978-80-225-3086-6 $1 200 1 $a Zmeny podnikateľských štruktúr a ich vplyv na výsledky malých a stredných podnikov, osobitne družstiev $e [zborník vedeckých prác] $f redakčné a zostavovateľské práce: Elena Šúbertová, Miroslav Tóth $v S. 37-45 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 157 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002914 $a kooperácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 675 $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia 700 -1
$3 eu_un_auth*0023949 $a Gajdová $b Denisa $f 1977- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101029 $g AACR2
Počet záznamov: 1