Počet záznamov: 1  

Štruktúra cenových hladín v spotrebiteľských nákupoch

  1. SYS0120990
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240315095141.7
    100
      
    $a 20101102a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Štruktúra cenových hladín v spotrebiteľských nákupoch $f Dagmar Lesáková
    301
      
    $a VEGA 1/0652/10
    330
      
    $a Podstata a konštrukcia cenových hladín. Výskumná štúdia, ktorá predstavuje nový prístup k hodnoteniu cenového rozhodovania kupujúcich. Metodológia a výsledky empirického výskumu platnosti hypotézy o strate stredu v skupine tovarov dennej spotreby a v skupine elektrospotrebičov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0120969 $1 010 $a 978-80-904477-5-2 $1 200 1 $a Ekonomické znalosti pro tržní praxi $b elektronický zdroj $e sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference v Olomouci dne 8.-9.9.2010 $f kolektiv autorů $g editor Jaroslava Kubátová $v S. 201-208 $1 210 $a Olomouc $c Katedra aplikované ekonomie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci $d 2010
    541
    1-
    $a Structure of price levels in consumer´s purchases
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002276 $a hladina cenová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006582 $a tovar spotrebný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    675
      
    $a 338.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000174 $x Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101102 $g AACR2
    856
    4-
    $u http://www.upol.cz/fileadmin/user_upload/FF-katedry/kae/2010_ZnalostiSbornik.pdf
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.