Počet záznamov: 1
Hodnotovo orientovaný marketing
SYS 0121022 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20221019142115.1 100 $a 20101102d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Hodnotovo orientovaný marketing $d Value based marketing $f Jakub Kintler 330 $a Faktory ovplyvňujúce očakávanú hodnotu produktu: referenčné ceny, možnosti porovnania, náklady na zmenu dodávateľa, celkové výdavky podniku, férovosť predaja. Hodnotovo orientovaný marketing. Vytvorenie zákazníckych výhod. Komunikácia hodnoty spotrebiteľovi. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-167-8 $1 200 1 $a Nové trendy v marketingovej komunikácii $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku $f Zostavovatelia: Jozef Matúš, Daniela Kollárová $g Recenzenti: Anton Kretter, Peter Rónai $v S. 1123-1128 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007069 $a výdavky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0013046 $a Kintler $b Jakub $f 1979- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101102 $g AACR2
Počet záznamov: 1