Počet záznamov: 1
Interpret ako faktor spotrebiteľského správania v kultúre
SYS 0121961 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20240318122328.5 100 $a 20101118d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Interpret ako faktor spotrebiteľského správania v kultúre $e diplomová práca $f Ľuba Svatá $g škol. Mária Tajtáková 210 $a Bratislava $d 2010 215 $a 92 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0036566 $a Svatá $b Ľuba $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $p EUBNCE $4 727 $T Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101118 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1