Počet záznamov: 1  

Interpret ako faktor spotrebiteľského správania v kultúre

  1. SYS0121961
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240318122328.5
    100
      
    $a 20101118d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Interpret ako faktor spotrebiteľského správania v kultúre $e diplomová práca $f Ľuba Svatá $g škol. Mária Tajtáková
    210
      
    $a Bratislava $d 2010
    215
      
    $a 92 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0036566 $a Svatá $b Ľuba $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $p EUBNCE $4 727 $T Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101118 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.