Počet záznamov: 1  

Faktory rozhodovania o cenách v marketingu

  1. SYS0122394
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803084519.6
    100
      
    $a 20101125d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Faktory rozhodovania o cenách v marketingu $f Darina Orbánová
    301
      
    $a KEGA 3/6027/08
    330
      
    $a Cena a jej vplyv na vývoj predaja produktov. Najdôležitejšia obchodná podmienka a miera hodnoty nakupovaného tovaru. Normy ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách. Ekonomické faktory stanovenia cien.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0120631 $1 010 $a 978-80-225-3056-9 $1 200 1 $a Podpora podnikateľských paradigiem vo vyučovacom procese na stredných odborných školách ekonomického zamerania v SR $e recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác $f kolektív autorov $v S. 58-65 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 86 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006662 $a tvorba cien
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004119 $a parita sily kúpnej
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001424 $a ceny trhové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001415 $a ceny spotrebiteľské
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029377 $a Orbánová $b Darina $f 1956- $p EUBFNHKPG $9 100 $4 070 $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101125 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.