Počet záznamov: 1
Faktory rozhodovania o cenách v marketingu
SYS 0122394 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803084519.6 100 $a 20101125d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Faktory rozhodovania o cenách v marketingu $f Darina Orbánová 301 $a KEGA 3/6027/08 330 $a Cena a jej vplyv na vývoj predaja produktov. Najdôležitejšia obchodná podmienka a miera hodnoty nakupovaného tovaru. Normy ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách. Ekonomické faktory stanovenia cien. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0120631 $1 010 $a 978-80-225-3056-9 $1 200 1 $a Podpora podnikateľských paradigiem vo vyučovacom procese na stredných odborných školách ekonomického zamerania v SR $e recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác $f kolektív autorov $v S. 58-65 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 86 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006662 $a tvorba cien 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004119 $a parita sily kúpnej 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001424 $a ceny trhové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001415 $a ceny spotrebiteľské 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029377 $a Orbánová $b Darina $f 1956- $p EUBFNHKPG $9 100 $4 070 $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101125 $g AACR2
Počet záznamov: 1