Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh

  1. SYS0122422
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240318122632.0
    100
      
    $a 20101126d2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh $e diplomová práca $f Eva Mácsadiová $g škol. Nora Mikušová
    210
      
    $a Bratislava $d 2010
    215
      
    $a 73 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0025136 $a Mácsadiová $b Eva $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0074949 $a Mikušová $b Nora $f 1978- $p EUBFPMKPO $4 727 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001141 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Fakulta podnikového manažmentu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101125 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.