Počet záznamov: 1  

Problémy aplikácie modelu CRM v podnikoch

  1. SYS0122528
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220722095633.9
    100
      
    $a 20101129a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Problémy aplikácie modelu CRM v podnikoch $f Roman Bače
    330
      
    $a Úzke miesta aplikácie modelu riadenia vzťahov so zákazníkom v podnikoch. Význam pochopenia teoretických aspektov. Dôležitosť prieniku štyroch základných pilierov, ktorými sú ľudia, procesy technológie a dáta, pre úspešné zavedenie novej stratégie. Identifikácia aktuálnych trendov uplatňovania marketingovej komunikácie. identifikácia kritických faktorov ovplyvňujúcich úspešnosť CRM projektov. Návrh všeobecného modelu implmentácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0120695 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Roč. 4, č. 4 (2008), s. 4-11 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2008
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0036720 $a Bače $b Roman $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101129 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.