Počet záznamov: 1
Problémy aplikácie modelu CRM v podnikoch
SYS 0122528 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220722095633.9 100 $a 20101129a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Problémy aplikácie modelu CRM v podnikoch $f Roman Bače 330 $a Úzke miesta aplikácie modelu riadenia vzťahov so zákazníkom v podnikoch. Význam pochopenia teoretických aspektov. Dôležitosť prieniku štyroch základných pilierov, ktorými sú ľudia, procesy technológie a dáta, pre úspešné zavedenie novej stratégie. Identifikácia aktuálnych trendov uplatňovania marketingovej komunikácie. identifikácia kritických faktorov ovplyvňujúcich úspešnosť CRM projektov. Návrh všeobecného modelu implmentácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0120695 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Roč. 4, č. 4 (2008), s. 4-11 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2008 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0036720 $a Bače $b Roman $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101129 $g AACR2
Počet záznamov: 1