Počet záznamov: 1
Identifikácia hlavných problémov implementácie CRM do podniku
SYS 0122540 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220715122632.1 100 $a 20101129a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Identifikácia hlavných problémov implementácie CRM do podniku $f Viliam Lendel, Milan Kubina 330 $a Riadenie vzťahov so zákazníkmi predstavuje kombináciu ľudí, procesov a technológie, ktorá sa snaží porozumieť zákazníkom podniku. Ide o integrovaný prístup riadenia vzťahov zameraný na udržanie zákazníkov a rozvíjanie vzťahov s nimi. Nie však každá implementácia CRM do podniku končí úspechom. Podnik musí byť veľmi dobre pripravený na možné riziká a problémy, ktoré môžu nastať v tomto procese. Príčiny zlyhania budovania systémov CRM na strane dodávateľa a na strane zadávateľa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0120695 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Roč. 4, č. 4 (2008), s.18-24 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2008 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*0033205 $a riadenie vzťahov s dodávateľmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006566 $a tok informácií 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0017730 $a Lendel $b Viliam $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0017729 $a Kubina $b Milan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101129 $g AACR2
Počet záznamov: 1