Počet záznamov: 1  

Identifikácia hlavných problémov implementácie CRM do podniku

  1. SYS0122540
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220715122632.1
    100
      
    $a 20101129a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Identifikácia hlavných problémov implementácie CRM do podniku $f Viliam Lendel, Milan Kubina
    330
      
    $a Riadenie vzťahov so zákazníkmi predstavuje kombináciu ľudí, procesov a technológie, ktorá sa snaží porozumieť zákazníkom podniku. Ide o integrovaný prístup riadenia vzťahov zameraný na udržanie zákazníkov a rozvíjanie vzťahov s nimi. Nie však každá implementácia CRM do podniku končí úspechom. Podnik musí byť veľmi dobre pripravený na možné riziká a problémy, ktoré môžu nastať v tomto procese. Príčiny zlyhania budovania systémov CRM na strane dodávateľa a na strane zadávateľa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0120695 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Roč. 4, č. 4 (2008), s.18-24 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2008
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033205 $a riadenie vzťahov s dodávateľmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006566 $a tok informácií
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0017730 $a Lendel $b Viliam $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0017729 $a Kubina $b Milan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101129 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.