Počet záznamov: 1  

Spoločenská zodpovednosť firiem v kontexte spoločenskej koncepcie marketingu

  1. SYS0123182
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240318123438.3
    100
      
    $a 20101210d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spoločenská zodpovednosť firiem v kontexte spoločenskej koncepcie marketingu $e diplomová práca $f Zuzana Harvanová $g škol. Jana Nimrichterová
    210
      
    $a Košice $d 2010
    215
      
    $a 71 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0022780 $a Harvanová $b Zuzana $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0019272 $a Nimrichterová $b Jana $p EUBPHFKMR $4 727 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000966 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra marketingu a obchodu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101210 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.