Počet záznamov: 1
Miesto a úloha integrovanej marketingovej komunikácie v manažmente podniku
SYS 0123228 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221207081743.0 100 $a 20101213a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Miesto a úloha integrovanej marketingovej komunikácie v manažmente podniku $f Viera Spodniaková 330 $a Charakteristika a ciele marketingovej komunikácie. Integrovaná marketingová komunikácia. Rozdiely medzi klasickou a integrovanou marketingovou komunikáciou. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0122741 $1 010 $a 978-80-8040-404-8 $1 200 1 $a Manažment : teória, výučba a prax 2010 $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie, Liptovský Mikuláš, 29. septembra - 1. októbra 2010 $v S. 347-350 $1 210 $a Liptovský Mikuláš $c Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002497 $a integrácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0036925 $a Spodniaková $b Viera $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101213 $g AACR2
Počet záznamov: 1