Počet záznamov: 1  

Spolupráca s kľúčovým zákazníkom - prechod od produktovej orientácie k partnerstvu

  1. SYS0123486
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231128130839.4
    100
      
    $a 20101216a2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Spolupráca s kľúčovým zákazníkom - prechod od produktovej orientácie k partnerstvu $f Eva Poliačiková
    330
      
    $a Význam úlohy vzájomne výhodných partnerských vzťahov medzi dodávateľom a odberateľom. Prechod od produktovej orientácie k partnerstvu. Key account management (KAM) a jeho budúcnosť.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181389 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $e vědecký recenzovaný časopis $v Č. 1 (2010), s. 380-387 $1 210 $a Karviná $c Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033205 $a riadenie vzťahov s dodávateľmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0007849 $a Poliačiková $b Eva $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101216 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.