Počet záznamov: 1
Spolupráca s kľúčovým zákazníkom - prechod od produktovej orientácie k partnerstvu
SYS 0123486 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231128130839.4 100 $a 20101216a2010łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Spolupráca s kľúčovým zákazníkom - prechod od produktovej orientácie k partnerstvu $f Eva Poliačiková 330 $a Význam úlohy vzájomne výhodných partnerských vzťahov medzi dodávateľom a odberateľom. Prechod od produktovej orientácie k partnerstvu. Key account management (KAM) a jeho budúcnosť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0181389 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $e vědecký recenzovaný časopis $v Č. 1 (2010), s. 380-387 $1 210 $a Karviná $c Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0033205 $a riadenie vzťahov s dodávateľmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0007849 $a Poliačiková $b Eva $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101216 $g AACR2
Počet záznamov: 1