Počet záznamov: 1
Úroveň vzťahov k zákazníkom v slovenských podnikoch
SYS 0124613 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220715122500.2 100 $a 20110120a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Úroveň vzťahov k zákazníkom v slovenských podnikoch $f Viliam Lendel 330 $a Riadenie vzťahov so zákazníkmi je komplexná stratégia a proces získavania, udržiavania a združovania s vybranými zákazníkmi s cieľom vytvoriť prvotriednu hodnotu pre spoločnosť a zákazníka. Zahŕňa integráciu funkcií marketingu, predaja, služieb zákazníkom a dodávateľského reťazca organizácie za účelom dosiahnutia vyššej efektivity a účinnosti pri dodávaní zákazníckych hodnôt . Od marca do októbra 2008 bol realizovaný výskum, ktorého primárnou úlohou bolo získanie a interpretácia informácií vypovedajúcich o miere využívania CRM v slovenských podnikoch. Výskum bol zameraný na stredné a veľké podniky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0123472 $1 011 $a 1804-8048 $1 200 1 $a Scientific papers of the University of Pardubice $b elektronický zdroj $h Series D $i Faculty of Economics and Administration $v Č. 14 (2009), s. 148-159 $1 210 $a Pardubice $c Univerzita Pardubice $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007187 $a výskum ekonomický 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0017730 $a Lendel $b Viliam $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110120 $g AACR2
Počet záznamov: 1