Počet záznamov: 1  

Modelový prístup ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti nového produktu

  1. SYS0124677
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072418.5
    100
      
    $a 20110121d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Modelový prístup ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti nového produktu $f Mária Vasiľová
    330
      
    $a Autorka sa zameriava na difúzne modely vychádzajúc z teórie difúzie inovácie, ktorá predpokladá existenciu štyroch vplyvov na rýchlosť šírenia inovácie - charakter inovácie, komunikačné kanály, spoločenský systém a čas. Príspevok sa zaoberá aj identifikáciou postavenia difúznych modelov v marketingovom manažmente, ich limitov a ohraničení, ako aj budúcemu smerovaniu výskumu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0124400 $1 010 $a 978-80-225-3124-5 $1 200 1 $a Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti $e zborník vedeckých statí $f kolektív autorov $v S. 107-117 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 117 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003408 $a modely ekonomicko-matematické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007172 $a výrobky nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006601 $a trhy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    675
      
    $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028704 $a Vasiľová $b Mária $f 1985- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110121 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.