Počet záznamov: 1
Modelový prístup ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti nového produktu
SYS 0124677 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072418.5 100 $a 20110121d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Modelový prístup ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti nového produktu $f Mária Vasiľová 330 $a Autorka sa zameriava na difúzne modely vychádzajúc z teórie difúzie inovácie, ktorá predpokladá existenciu štyroch vplyvov na rýchlosť šírenia inovácie - charakter inovácie, komunikačné kanály, spoločenský systém a čas. Príspevok sa zaoberá aj identifikáciou postavenia difúznych modelov v marketingovom manažmente, ich limitov a ohraničení, ako aj budúcemu smerovaniu výskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0124400 $1 010 $a 978-80-225-3124-5 $1 200 1 $a Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti $e zborník vedeckých statí $f kolektív autorov $v S. 107-117 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 117 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003408 $a modely ekonomicko-matematické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007172 $a výrobky nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006601 $a trhy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 675 $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia 700 -1
$3 eu_un_auth*0028704 $a Vasiľová $b Mária $f 1985- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110121 $g AACR2
Počet záznamov: 1