Počet záznamov: 1
Marketing for the European market
SYS 0124718 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072419.5 100 $a 20110124d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketing for the European market $g Recenzovali: Š. Cisko, I. Rukovanský, R. Kampf 301 $a VEGA 1/0251/08 330 $a Koncepcia európskeho marketingu. Európsky marketing sa formuje ako podnikateľská a manažérska koncepcia, ktorá uľahčuje podnikateľským subjektom realizáciu transakcií na jednotnom trhu Európskej únie pri maximálnom rešpektovaní suverenity európskeho spotrebiteľa. 463 -1
$1 010 $a 978-80-554-0292-5 $1 200 1 $a Rozvoj marketingu v teórii a praxi $d Marketing development in theory and practice $e vedecký monografický zborník $v S. 211-215 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo ŽU $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002827 $a koncepcie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110124 $g AACR2
Počet záznamov: 1