Počet záznamov: 1  

Marketing for the European market

  1. SYS0124718
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072419.5
    100
      
    $a 20110124d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketing for the European market $g Recenzovali: Š. Cisko, I. Rukovanský, R. Kampf
    301
      
    $a VEGA 1/0251/08
    330
      
    $a Koncepcia európskeho marketingu. Európsky marketing sa formuje ako podnikateľská a manažérska koncepcia, ktorá uľahčuje podnikateľským subjektom realizáciu transakcií na jednotnom trhu Európskej únie pri maximálnom rešpektovaní suverenity európskeho spotrebiteľa.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-554-0292-5 $1 200 1 $a Rozvoj marketingu v teórii a praxi $d Marketing development in theory and practice $e vedecký monografický zborník $v S. 211-215 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo ŽU $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002827 $a koncepcie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110124 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.