Počet záznamov: 1  

Syntéza vybraných prístupov ku kategorizácii dimenzií CI

  1. SYS0124852
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240411071103.3
    100
      
    $a 20110126a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Syntéza vybraných prístupov ku kategorizácii dimenzií CI $f Gabriela Ratkovská
    301
      
    $a VEGA 1/ 0803/10
    330
      
    $a Rozpracovanie a kritické zhodnotenie rôznych vedeckých perspektív na koncept dimenzií Corporate Identity (CI). Objektom skúmania je kategorizácia fenoménu CI na jednotlivé, vnútorne homogénne a medzi sebou heterogénne zložky a prístupy rôznych odborníkov k nim. Za účelom naplnenia cieľa sú v príspevku použité vedecké metódy - porovnanie, analýza, syntéza.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0124403 $1 010 $a 978-80-225-3099-6 $1 200 1 $a MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2010 $f zostavovateľské a grafické práce Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 415-420 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2010 $1 215 $a [580] s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0024645 $a Ratkovská $b Gabriela $p EUBOBFKMO $4 070 $9 100 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110126 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.