Počet záznamov: 1
Klamlivá reklama a jej možný dopad na zdravie a bezpečnosť spotrebiteľa
SYS 0125003 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819081600.9 100 $a 20110128a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Klamlivá reklama a jej možný dopad na zdravie a bezpečnosť spotrebiteľa $f Alena Dudeková 330 $a Poslanie reklamy. Nekalá súťaž a klamlivá reklama - dopad na spotrebiteľa. RAPEX je európsky rýchly výstražný systém, ktorého úlohou je zabezpečiť, aby sa k spotrebiteľovi nedostali nebezpečné výrobky, ktoré predstavujú vážne riziko pre jeho zdravie a bezpečnosť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0124403 $1 010 $a 978-80-225-3099-6 $1 200 1 $a MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2010 $f zostavovateľské a grafické práce Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 91-95 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2010 $1 215 $a [580] s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006157 $a súťaž nekalá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005307 $a reklama klamlivá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006195 $a systémy informačné účelové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0035572 $a Dudeková $b Alena $f 1986- $p EUBOBFKTK $9 100 $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110128 $g AACR2
Počet záznamov: 1