Počet záznamov: 1
Potenciál rozvoja e-commerce a inovatívnych foriem marketingu v Slovenskej republike
SYS 0125055 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072424.9 100 $a 20110131a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Potenciál rozvoja e-commerce a inovatívnych foriem marketingu v Slovenskej republike $f Dáša Zaujecová, Veronika Konštiaková 301 $a VEGA 1/0557/08 330 $a Nové technológie využívané v marketingu, akými sú napríklad elektronické obchodovanie a mobilný marketing. Stručný opis ich vzniku a vývoja, analýza výhod, ale aj rizík ich využívania a odhad budúcich trendov. Členenie obchodných vzťahov v rámci e-commerce. Stav e-commerce na Slovensku. Preferencie a postoje slovenských užívateľov internetu. Slovenská asociácia pre elektronický obchod. Výhody mobilného marketingu, oproti iným marketingovým metódam. Právne aspekty e-commerce a m-marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0124403 $1 010 $a 978-80-225-3099-6 $1 200 1 $a MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2010 $f zostavovateľské a grafické práce Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 223-232 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2010 $1 215 $a [580] s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005292 $a regulácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004531 $a poriadok právny 675 $a 681.3.004.14 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000371 $x Využitie počítačov 700 -1
$3 eu_un_auth*0025668 $a Zaujecová $b Dáša $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0025666 $a Konštiaková $b Veronika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110131 $g AACR2
Počet záznamov: 1