Počet záznamov: 1  

Formy a oblasti spolupráce v distribučných kanáloch

  1. SYS0125113
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819082628.6
    100
      
    $a 20110202a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Formy a oblasti spolupráce v distribučných kanáloch $f Monika Kremeňová
    330
      
    $a Oblasti spolupráce medzi účastníkmi distribučného kanála, jej formy a typy. Horizontálny marketingový systém, vertikálny marketingový systém. Viacdimenziónálne marketingové systémy. Spätne orientované marketingové systémy. Typy spolupráce na základe intenzity kooperácie a motivácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0124403 $1 010 $a 978-80-225-3099-6 $1 200 1 $a MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2010 $f zostavovateľské a grafické práce Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 370-375 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2010 $1 215 $a [580] s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002655 $a kanály distribučné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005863 $a spolupráca podnikov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004125 $a partneri obchodní
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001413 $a ceny služieb
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001432 $a ceny výrobcov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002209 $a logistika distribučná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002914 $a kooperácia
    675
      
    $a 65.012.6 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000301 $x Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0022459 $a Kremeňová $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110202 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.