Počet záznamov: 1  

Difúzne modely nových produktov a ich postavenie vo výskume spotrebiteľského správania

  1. SYS0125138
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231215074900.2
    100
      
    $a 20110202a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Difúzne modely nových produktov a ich postavenie vo výskume spotrebiteľského správania $f Mária Vasiľová
    301
      
    $a IGM 2316069/10
    330
      
    $a Objasnenie historického kontextu inovácie, vysvetlenie pojmového aparátu a zhrnutie hlavných východísk pre aktuálny výskum spotrebiteľského správania v procese prijímania inovácie. Vysvetlenie základnej varianty difúzneho modelu podľa Bassa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0124403 $1 010 $a 978-80-225-3099-6 $1 200 1 $a MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2010 $f zostavovateľské a grafické práce Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 557-562 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2010 $1 215 $a [580] s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007172 $a výrobky nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006653 $a tržby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005063 $a prognózovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 519.86 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000244 $x Teória ekonomicko-matematických modelov
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028704 $a Vasiľová $b Mária $f 1985- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110202 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.