Počet záznamov: 1
Farby sa pohrávajú s nákupným správaním zákazníka
SYS 0125277 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502072428.8 100 $a 20110208a2010łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Farby sa pohrávajú s nákupným správaním zákazníka $f Katarína Remeňová 330 $a Farebné odlíšenie sprostredkovávaného obsahu má jasný cieľ - zdôrazniť dôležitosť a upriamiť pozornosť. No nesprávna farba alebo príliš veľa farieb môže ohroziť konkrétny zámer. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182304 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $e riadenie - marketing - podnikanie $v Č. 11 (2010), s. 50-51 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0012191 $a Remeňová $b Katarína $f 1982- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110208 $g AACR2
Počet záznamov: 1