Počet záznamov: 1
Nové cesty k poznávání zákazníků
SYS 0125853 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231114080529.2 100 $a 20110221a2010łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Nové cesty k poznávání zákazníků $f Tereza Flodrová 330 $a Nároky dnešných zákazníkov sú neporovnateľné s tým, čo stačilo k uspokojeniu napr. začiatkom 90-tych rokov. Lojálnosť zákazníkov je vystavená náročnej skúške. Pochopiť vývoj vzťahu zákazníka k predajcovi, či poskytovateľovi služieb pomáha komplexné zmapovanie všetkých skúseností zákazníka v priebehu jeho zákazníckeho vzťahu (Customer Journey). Mystery shopping, zákaznícky mystery shopping. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0181941 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 20, č. 4 (2010), s. $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004798 $a predajcovia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003227 $a marketing spoločenský 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0037390 $a Flodrová $b Tereza $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110221 $g AACR2
Počet záznamov: 1