Počet záznamov: 1  

Nové cesty k poznávání zákazníků

  1. SYS0125853
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231114080529.2
    100
      
    $a 20110221a2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Nové cesty k poznávání zákazníků $f Tereza Flodrová
    330
      
    $a Nároky dnešných zákazníkov sú neporovnateľné s tým, čo stačilo k uspokojeniu napr. začiatkom 90-tych rokov. Lojálnosť zákazníkov je vystavená náročnej skúške. Pochopiť vývoj vzťahu zákazníka k predajcovi, či poskytovateľovi služieb pomáha komplexné zmapovanie všetkých skúseností zákazníka v priebehu jeho zákazníckeho vzťahu (Customer Journey). Mystery shopping, zákaznícky mystery shopping.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181941 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 20, č. 4 (2010), s. $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004798 $a predajcovia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003227 $a marketing spoločenský
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037390 $a Flodrová $b Tereza $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110221 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.