Počet záznamov: 1
Vízia a tvorba vízie vo vybranom odvetví
SYS 0126836 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083320.6 100 $a 20110316a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Vízia a tvorba vízie vo vybranom odvetví $f Ivana Hudáková 330 $a Vízia predstavuje stav alebo určitý obraz, ktorý má človek, keď sa zamýšľa nad budúcnosťou a má určené ciele, ktoré sa snaží dosiahnuť. Tvorba vízie, jej vznik a aktualizácia, komunikácia s víziou, jej realizácia vo vybranom odvetví. 463 -1
$1 010 $a 978-80-87106-40-2 $1 200 1 $a Enterprise and competitive environment $b elektronický zdroj $d Firma a konkurenční prostředí $e 14th annual international conference : conference proceedings : Brno, March 10 - 11. 2011 $v S. 325-337 $1 210 $a Brno $c Mendel university in Brno, Faculty of business and economics $d 2011 $1 215 $a CD ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006973 $a vízie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004571 $a potravinárstvo 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*0004990 $a Hudáková $b Ivana $f 1976- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110316 $g AACR2
Počet záznamov: 1