Počet záznamov: 1  

Vízia a tvorba vízie vo vybranom odvetví

  1. SYS0126836
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083320.6
    100
      
    $a 20110316a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vízia a tvorba vízie vo vybranom odvetví $f Ivana Hudáková
    330
      
    $a Vízia predstavuje stav alebo určitý obraz, ktorý má človek, keď sa zamýšľa nad budúcnosťou a má určené ciele, ktoré sa snaží dosiahnuť. Tvorba vízie, jej vznik a aktualizácia, komunikácia s víziou, jej realizácia vo vybranom odvetví.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-87106-40-2 $1 200 1 $a Enterprise and competitive environment $b elektronický zdroj $d Firma a konkurenční prostředí $e 14th annual international conference : conference proceedings : Brno, March 10 - 11. 2011 $v S. 325-337 $1 210 $a Brno $c Mendel university in Brno, Faculty of business and economics $d 2011 $1 215 $a CD ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006973 $a vízie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004571 $a potravinárstvo
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0004990 $a Hudáková $b Ivana $f 1976- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110316 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.