Počet záznamov: 1
Marketing Standardization versus Differentiation in Industrial Multinational Companies in Slovakia
SYS 0127909 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083322.0 100 $a 20110408a2010łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a RS 200 1-
$a Marketing Standardization versus Differentiation in Industrial Multinational Companies in Slovakia $f Zuzana Roby 330 $a Problém marketingovej štandardizácie verzus diferenciácie v slovenských multinacionálnych priemyselných podnikoch na medzinárodných trhoch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0181945 $1 011 $a 1820-4570 $1 200 1 $a Megatrend review $e the international review of applied economics $v Vol. 7, no. 2 (2010), s. 243-251 $1 210 $a Belgrade $c Megatrend University $d 2010 541 1-
$a Marketingová štandardizácia verzus diferenciácia v priemyselných multinacionálnych spoločnostiach na Slovensku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006280 $a štandardizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004296 $a podnik multinacionálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 334.72 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000133 $x Podnikové formy podľa vlastníckych vzťahov, zdrojov financovania a oblastí činnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0014999 $a Roby $b Zuzana $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110408 $g AACR2 830 $a Publikácia nie je totožná s publikáciou ID 103839
Počet záznamov: 1