Počet záznamov: 1  

Marketing Standardization versus Differentiation in Industrial Multinational Companies in Slovakia

  1. SYS0127909
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083322.0
    100
      
    $a 20110408a2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a RS
    200
    1-
    $a Marketing Standardization versus Differentiation in Industrial Multinational Companies in Slovakia $f Zuzana Roby
    330
      
    $a Problém marketingovej štandardizácie verzus diferenciácie v slovenských multinacionálnych priemyselných podnikoch na medzinárodných trhoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181945 $1 011 $a 1820-4570 $1 200 1 $a Megatrend review $e the international review of applied economics $v Vol. 7, no. 2 (2010), s. 243-251 $1 210 $a Belgrade $c Megatrend University $d 2010
    541
    1-
    $a Marketingová štandardizácia verzus diferenciácia v priemyselných multinacionálnych spoločnostiach na Slovensku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006280 $a štandardizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004296 $a podnik multinacionálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 334.72 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000133 $x Podnikové formy podľa vlastníckych vzťahov, zdrojov financovania a oblastí činnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014999 $a Roby $b Zuzana $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110408 $g AACR2
    830
      
    $a Publikácia nie je totožná s publikáciou ID 103839
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.