Počet záznamov: 1  

Efektívne čítanie a percepcia textu

  1. SYS0128221
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072450.1
    100
      
    $a 20110418a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d rus
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Efektívne čítanie a percepcia textu $f Roman Kvapil
    330
      
    $a Problematika čitateľskej percepcie. Vzájomné prepojenie dvoch procesov – čítania a percepcie, ktoré sa v najväčšej miere podieľajú na miere kvalitatívneho spracovania textu vo forme odpovedí na zadané textové úlohy. Pokiaľ sa na strane samotného zrakového vnímania vyskytujú problémy so zmyslovým príjmom textovej informácie, do mozgového centra sa nedostane dostatok relevantných informácií na to, aby percipient mohol správne vykonať vyššie kognitívne operácie s predkladaným textom, ktoré sa od neho vyžadujú.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0128023 $1 010 $a 978-80-89328-44-4 $1 200 1 $a Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium VII. $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $d Linguistic, literary and didactic colloquium VII. : non-conference reviewed collection of papers $f Zostavil: Daniel Lančarič $z eng $v S. 110-119 $1 210 $a Bratislava $c Z-F LINGUA $d 2010 $1 215 $a CD-ROM [182 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007609 $a zrak
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037227 $a Kvapil $b Roman $f 1971- $p EUBFAJ $9 100 $4 070 $T Fakulta aplikovaných jazykov EU
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110418 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.