Počet záznamov: 1  

Marketingové mixy pro podniky zakleté

  1. SYS0128541
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231129102439.8
    100
      
    $a 20110428a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketingové mixy pro podniky zakleté $f Milan Kašík, Karel Havlíček
    330
      
    $a Najčastejšie dôvody prehliadania marketingového a strategického plánovania. Znalosti verzus zručnosti. Podceňovanie marketingového plánovania. Marketingové mixy. Príklady manažérskych finančných strategických cieľov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212370 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník vydavatelství Economia $v Roč. 46, č. 4 (duben 2011), s. 55-57 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0036932 $a Kašík $b Milan $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0017044 $a Havlíček $b Karel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110428 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.