Počet záznamov: 1  

Podnikové sociálne služby - nástroj dosahovania lojality zamestnanca

  1. SYS0128626
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220606120453.5
    100
      
    $a 20110429d2001łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Podnikové sociálne služby - nástroj dosahovania lojality zamestnanca $f Viera Kubičková
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0020143 $1 010 $a 80-225-0586-2 $1 200 1 $a EDAMBA $d 4th international science conference EDAMBA : thesis volume $e 4. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov EU v Bratislave, Obchodná fakulta, Bakalárske štúdium v Nových Zámkoch, 6. apríla 2001 $e zborník prác $f Elena Strážovská - gestorka EDAMBA $v S. 132-133 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2001 $1 215 $a 288 s.
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048870 $a Kubičková $b Viera $f 1970- $p EUBOBFKSC $9 100 $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110429 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.