Počet záznamov: 1  

10 hlavních principů marketingu v dnešní době zábavy

  1. SYS0128721
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231019095428.8
    100
      
    $a 20110502a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a 10 hlavních principů marketingu v dnešní době zábavy $f Jim Caroll
    330
      
    $a Reklama, aby pritiahla pozornosť spotrebiteľa, musí byť zábavná. Klasický model - prerušovanie programu reklamou a jej opakovanie. Desať princípov marketingovej komunikácie vo veku zábavy. Úlohy pre výskum.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212582 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 4 (Duben 2011) $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212582 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TOP značky $e společná příloha týdeníku Marketing & Media 17/2011 a měsíčníku Trend Marketing 4/2011 $v (2011), s. 4-7
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037921 $a Caroll $b Jim $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110502 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.