Počet záznamov: 1
Sponzoring ako účinný nástroj marketingu
SYS 0128788 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072458.8 100 $a 20110503d2001łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Sponzoring ako účinný nástroj marketingu $f Júlia Lipianska 330 $a Plánovanie sponzorských činností. Analýza cieľových skupín v sponzoringu. Sponzoringové stratégie. Stanovenie sponzoringového rozpočtu. Kontrola a meranie účinnosti sponzoringu. 463 -1
$1 010 $a 80-225-1412-8 $1 200 1 $a Výučba marketingového výskumu v kontexte aktuálnej teórie a praxe marketingu $e zborník z medzinárodného workshopu $v S. 41-48 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta $d 2001 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002102 $a financie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002109 $a financovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002863 $a kontrola 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 336.1/.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000138 $x Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110503 $g AACR2
Počet záznamov: 1