Počet záznamov: 1  

Sponzoring ako účinný nástroj marketingu

  1. SYS0128788
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072458.8
    100
      
    $a 20110503d2001łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Sponzoring ako účinný nástroj marketingu $f Júlia Lipianska
    330
      
    $a Plánovanie sponzorských činností. Analýza cieľových skupín v sponzoringu. Sponzoringové stratégie. Stanovenie sponzoringového rozpočtu. Kontrola a meranie účinnosti sponzoringu.
    463
    -1
    $1 010 $a 80-225-1412-8 $1 200 1 $a Výučba marketingového výskumu v kontexte aktuálnej teórie a praxe marketingu $e zborník z medzinárodného workshopu $v S. 41-48 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta $d 2001
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002102 $a financie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002109 $a financovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002863 $a kontrola
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 336.1/.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000138 $x Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110503 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.