Počet záznamov: 1  

Jsou firemní publikace nedílnou součástí marketingového komunikačního mixu?

  1. SYS0128880
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231115065407.0
    100
      
    $a 20110505a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jsou firemní publikace nedílnou součástí marketingového komunikačního mixu? $f Luboš Josef Marek
    330
      
    $a Dobrá firemná publikácia je ideálna príležitosť ako ukázať okoliu a zvlášť cieľovej skupine, že vo firme to funguje a že náš produkt je ten pravý. Typy firemných publikácií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212360 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 21, č. 1 (2011), s. 14-15 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034094 $a Marek $b Luboš Josef $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110505 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.