Počet záznamov: 1
Lidský faktor v produktovém managementu
SYS 0128885 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231115065405.0 100 $a 20110505a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Lidský faktor v produktovém managementu $f Zuzana Wroblowská 330 $a Konkurencieschopnosť produktu, sila produktovej značky a optimálna ponuka sprievodných služieb sú z veľkej časti dielom práve produktových manažérov, ktorí sa venujú koncepčnej príprave, takticko-operatívnemu spracovaniu a implementácii produktového plánu. Požiadavky na produktového manažéra. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212360 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 21, č. 1 (2011), s. 18-19 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005187 $a psychológia aplikovaná 610 1-
$9 eu_un_auth*0037744 $a zručnosti 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0037956 $a Wroblowská $b Zuzana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110505 $g AACR2
Počet záznamov: 1