Počet záznamov: 1
Ako uspieť s novým produktom na trhu
SYS 0128940 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912101211.3 100 $a 20110509a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Ako uspieť s novým produktom na trhu $f Miloš Toman 330 $a Inovačná politika v podnikoch a jej východiská. Pomer medzi neúspešnými a úspešnými výrobkami. Prieskum a vývoj trhu. Spolupráca medzi predajom a marketingom. Desatoro rád k inováciám produktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212634 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $e riadenie - marketing - podnikanie $v Č. 4 (2011), s. 44-46 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004941 $a prieskum dopytu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0073965 $a Toman $b Miloš $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110509 $g AACR2
Počet záznamov: 1