Počet záznamov: 1
Marketingové monitorovanie vo vzdelávacej inštitúcii – významný faktor rozvoja znalostnej ekonomiky
SYS 0129029 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072500.7 100 $a 20110510a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingové monitorovanie vo vzdelávacej inštitúcii – významný faktor rozvoja znalostnej ekonomiky $d Monitoring of marketing in educational institution – responsible factor of knowledge economy development $f Marta Matulčíková 330 $a Znalosti a ich význam pre ďalší rozvoj. Klasifikácia znalostí z pohľadu prevoditeľnosti do explicitnej podoby. Školské vzdelávanie a tímové učenie. Marketingové monitorovanie vo vzdelávacej inštitúcii. Trhové postavenie vzdelávacieho subjektu. Marketingová infraštruktúra vzdelávacej inštitúcie a úlohy marketingového monitorovania. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0128381 $1 010 $a 978-80-89306-10-7 $1 200 1 $a Management challenges in the 21st century $b elektronický zdroj $e transport and logistics: opportunity for Slovakia in the era of knowledge economy : conference proceedings : Bratislava, april 19, 2011 $d Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : doprava a logistika: príležitosť pre Slovensko v ére znalostnej ekonomiky : zborník recenzovaných príspevkov $f editors: Soňa Ferenčíková ... [et al.] $z slo $v S. 337-346 $1 210 $a Trenčín $c School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne $d 2011 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*0033441 $a monitoring 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006254 $a školy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006942 $a vedomosti 610 1-
$9 eu_un_auth*0037559 $a ekonomika znalostná 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0059013 $a Matulčíková $b Marta $f 1964- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110510 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1