Počet záznamov: 1  

Městský marketing - koncepty, aplikace, kritická analýza

  1. SYS0129214
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231208072014.0
    100
      
    $a 20110513a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Městský marketing - koncepty, aplikace, kritická analýza $f Jiří Ježek
    330
      
    $a Koncepčné prístupy k mestskému marketingu. Presadzovanie marketingovej filozofie a marketingová koncepcia mesta. Marketingové chápanie mesta. Špecifiká a limity aplikácie vybraných prvkov marketingovej teórie v podmienkach miest. Trh mesta a segmentácia trhu. Nástroje marketingového mixu. Záujmové skupiny a organizácia mestského marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212045 $1 011 $a 0013-3035 $1 200 1 $a Ekonomický časopis $e časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting $d Journal of economics : journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting $v Roč. 59, č. 3 (2011), s. 243-258 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomický ústav SAV $d 2011
    541
    1-
    $a City marketing - concepts, applications, critical analysis
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036806 $a marketing mestský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0016398 $a Ježek $b Jiří $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110513 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.